پاورپوینت مديريت بازار و بازاريابي

نوع فایل:power point

قابل ویرایش: 27 اسلاید

 

 

 

 

 

قسمتی از اسلایدها:

  ب: تحقيقات قطعي

 تحقيقات قطعي، خود به دو نوع تحقيقات توصيفي و علي ( علت و معلولي )   

  تقسيم مي شود.      

  تحقيقات توصيفي : همانطور كه از نام اين نوع تحقيقات مشخص است در     

 پژوهشهاي توصيفي ،محقق بدنبال توصيف مسايل است.

  محققان در اين مطالعات از روشهاي زير بهره مي گيرند:

 روش مشاهده   * روش شبيه سازي     * مطالعه بوسيله پرسشنامه  

 تشكيل جلسات متعدد با افرادي مثل متخصصان ، مشتريان و نظاير آنها

 تحقيقات علي (علت و معلولي ): از اين نوع تحقيقات زماني استفاده ميشود

 كه محقق قصد داشته باشد به وجود رابطه علت و معلولي بين دو متغير دست يابد.

 

 

فهرست مطالب و اسلایدها:

مفاهیم اساسی بازار

چهار عامل ایجاد بازار

تعاريف بازار يابي

تقسيم جمعيتي

تقسيم رواني

تقسيم بندي رفتار

عوامل موثر بر انتخاب استراتژي بازاريابي

لزوم  برنامه ریزی در بازاریابی

تصمیمات عمده مدیران بازار یابی در مورد محصول

عوامل اصلی موثردر تصمیم گیری، در مورد قیمت

تعريف تحقيقات بازاريابي

فرآيند تحقيقات بازار يابي

انواع تحقيقات بازاريابي

سيستمهاي توزيع


 دانلود جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار  دانلود جدیدترین فایل های دانلودی نگار سل

دیدگاهتان را بنویسید